Denna veckan..

DÅ var man hemma efter en vecka i Höllviken. Lika trevligt denna gången... Och bra kurskamrater...var även en kollega från Kristianstad där som jag träffat en gång innan.
Där var även några andra som var med under vu1:an.. :) Fick finare rum denna gången..fett nice...
Blev iallafall godkänd idag...fick inte det resultatet jag ville på provet med de får duga...19/20 ;) Yihoo...
Nu har man inget o skylla på hehe..men skönt o ha det överstökat iallfall..nu vill jag få massa extra utbildningar hehe.. men det e nog liten risk...
Fick skjuts till Hlm av min kollega som bor där..schysst: ) Så tog tåget hem o sen bussen...sen körde jag till systemet hehe..ska unna mig en öl... All tågtrafik var tydligen stängd mellan Hbg o Hlm...en olycka i KLippan...=självmord...e jag hundra på...

Såg nu när jag kom hem att kylskåpet stod på glänt...kul! måste jag slänga allting...har stått öppet i  dgr...dratt ström med som fan kan jag tänka mig..
Är för en gngs skull ledig en lördag!..ska bli lite halv skönt faktiskt :)
Ha en bra kväll alla, ni få som läser hehe..


Kommentarer
Postat av: Bea

Å grattis till klarad utbildning!! Hoppas du får en finfin helg! Kramar

2012-04-13 @ 23:36:08
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0