Better?

Jaha...då e det måndag och man ärledig...Gött!!!

Dagens schema består i att riva mer tapet....Väga mig och se hur mkt jag har gått upp... :/... Sen riva lite till tror jag...Får kolla upp lite garderobs alternativ med..

Denna veckan består av jobb ons-fre... Hem till Bea på onsdag för lite Mary Kay party :)

Helgen som var jobbade jag..och hade jour. Men slapp åka in :) I lördags var jag i Hovby, även Tobbe o Sandra var där. Vi pillade lite räkor...mums! Efter jobbet så körde jag till Eko och köpte mig en reflexjacka. För 100 :- !!! Så i värsta fall om man inte använder den är det ju inte hela värlen, eller hur? Hehe.



Igår så städade jag efter jag kom hem från jobbet, var ett stort behov av det kan jag säga. Även om det blir skitigt snabbt nu när jag river så får man väl underhålla det. Sen på eftermiddagen kom mor och far. Farsan hjälpte mig att byta däck på cykeln, sen massa andra grejer i lägenheten som gör det lite mysigare... :) Morsan hade med sig sin blåbärspaj som blev över från i lördags...Mums!
Så ett stort tack till mina föräldrar, ni är bäst! Älskar er något otroligt. Även om jag har svårt och säga det live.


     

Och ja, det är Våra bästa år som är på Tv hehe

I torsdags så vart jag iväg och köpte en ny dator... Dyrt!!! :( Men när jag satt och surfade så visade strömikonen att det inte laddade och man skulle byta batteri. Prövade allt men inget hjäpte.Så jag åkte o köpte en ny, drog sedan hem till min kära bror som hjälpte mig med allt. Program o dylikt. Så var där några timmar, mysigt :) När mamma slutat jobb kom hon också inom, så beställde vi mat :) Iallafall, när vi sedan satte igång den gamle datorn för att föra över filer, så funkade det igen!! Haha typiskt..men men.. Nu har jag en het o ny dator iallafall.

Det visade sig inte vara något större problem på bilen tack o lov. bara bränslefiltret så räkningen blev rimlig :)


* Kul o se när folk går emot vad de sagt själva

* Blivit besatt av Wordfeud appen på telefonen

* Måste fortfarande komma igång med träning!

* Insett att jag verkligen inte kan vara utan min familj! O vänner...

* Jag är social men ändå osocial..


Såhär ser det ut i renoveringen just nu

  


Kommentarer
Postat av: BEA

NAJSBAJS ska de bli på Onsdagkväll... ska di träna imorgon? Kommer bli asbra i lägenheten rtor jag!



Är di fri imorgon mi? Kanske en fika on the town?



sär vi haj

2011-09-19 @ 15:35:36
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: Linda

Va fint du gjort det:)

2011-09-20 @ 13:33:40
URL: http://mizlinda.blogg.se/
Postat av: sabe

tack :)

2011-09-20 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0