Not much

Det har inte hänt så mkt sen i måndags.
Man har äntligen fått lön!!
Var hemma hos David o kollade film, var ett tag sen..
I onsdags träffade jag en i stan från chatt..
Tränade Funky i tisdags, det e skoj. Men det är alldeles för mkt folk i den lokalen, man kan inte ta ut rörelserna ordentligt...:Eller alla kryper ihop och är på samma ställe... Tränade även igår...känns skönt att kommit igång med träningen igen..Nu är det bara vikten som ska ner...igår tränade jag 50 min på gymmet och simmade ca 50 min.. Sen började jag riva här hemma så de äntligen blir klart. Och det var sååå mkt pill kring där de satt upp stadsnätet...kan ju inte spreja på mkt vatten där.. Tror jag får ner det sista idag...Sen är det dags att spackla...ska bara komma på hur jag nu ska göra med garderoberna...Frustrerande..
Tog kompledigt igår, därför jag var ledig. Och idag är min fridag...Så är långledig..riktigt härligt:) Nästa vecka blir det jobba alla dagar, då jag ska till Bäckaskoj enda dagen jag är ledig...Med jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0