Mary Kay

Ja jag vet, måste ha blitt sjuk ...Att jag skrivit inlägg såhär nära inpå varandra haha... Dagen har varit bra..Kvällen spenderades i Vinnö på MaryKay KLASS...Innan de åt vi tacos...mums! O efterrätten blev fruktsallad med glass o grädde... O hade jag haft mkt pengar hade jag nog köpt de mesta direkt...får spara ihop lite...lärde mig lite me smink också...de ni... O jag är världens mest osmidiga person när det kommer till smink annars..

Snart dags för sängen...Ska man orka cykla till  jobbet imorgon?....Det låter jag vädret avgöra hehe..

Kram o Gonatt.... En skön bild på de..



Vet inte varför jag lägger ut detta, då det VERKLIGEN inte var en bra vinkel för mig..men vad gör man inte för att få ett foto...det bjuder jag på..
Jag, Emmie, Beis o Lindis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0