Igår..o förra :P

Drog hem lite tidigare i torsdag (kring 13). Så jag körde till Wallgårds och försökte bestämma mig för tapeter..men kom väl halvvägs...svårt det.. Efter det körde jag till gymmet och tränade...Kändes rätt bra faktiskt, måste in i gemet igen. När jag kom hem kollade jag av mailen o började sedan riva i hallen... Slutade rätt tidigt, poppade popcorn och slappade i soffan...O kände att man faktiskt haft en bra dag...Det var längesen.

Igår så var jag skittrött när jag vaknade, troligen det som skapade min huvudvärk som jag hade hela dagen.. Sen vid 17 tiden var jag på Bishop på AfterWork med några kollegor från avdelningen.. Anja, Amie, Lennart, Arne, Johan, Malin, Dusica och Laila som också jobbat där... Mycket trevligt...Senare kom även en läkare efter han slutat jobba...Lite öl, lite mat...Perfekt. Så hemgången blev tidig, jag o Malin tog bussen vid 22.36. Men var rätt lagom faktiskt =) Det är tur att man är omgiven av så mycket trevligt folk på jobbet.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på att dra tillgymmet när kaffet  knäckebröden har lagt sig på plats i magen hehe.. o sen fixa lite till i hallen...måste se till o få fart..och måste lista ut hur jag ska göra med garderoberna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0