Today and tomorrow

Var i Bäckskog igår med jobbet... Och det visade sig bli en riktigt trevlig dag....Jätte bra föreläsare vid namn Kristin Radell. Hon har nog en hemsida om ni googlar... God mat o ja...allmänt onyttig dag haha...

I onsdags var mor o far här en sväng på kvällen. Pappa var så snäll och hjälpte mig och mäta med garderoberna och så... Efter jobbet imorgon ska vi köra till Skånskabygg och kolla lite.. Körde inom Wallgårds idag igen o köpte färg till element o tak...de hade ju 25% på takfärgen också...tror jag fick 20% på den andra färgen... sådana här grejer är inte billiga alltså.. Ska spara kvittona och ta ut lite ur fonden sen när den växt på sig lite.

Fick reda på att en god vän har fått nytt jobb.. GRATTIS Bea...det förtjänar du verkligen, är så glad för din skull!... Lite avis faktiskt. Du kanske kan få in mig där sen haha..

Nä..nu ska jag ringa farsan o bestämma lite...

Och kollar på Finland -Sverige.. (EMkval)... Vilket skitspel från Sveriges sida




Kommentarer
Postat av: Hawkeye

menar du verkligen att sverige var dåliga? :P

2011-10-08 @ 19:21:49
Postat av: Bea

Aw tack!!

2011-10-08 @ 20:21:52
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

Ja...jag menar det hehe..

2011-10-09 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0