Nya tag...

Hänt..ja...minns inte...
Förra lördan igen var jag o morsan i Ullared... Fy fasen vad folk...värsta gången någonsin..men ändå lyckades man slänga ut pengar i sjön haha...:Jä..vla de där  Converse väskorna alltså.
Annars har jag väl varit i en doewn period....både haft de jobbigt på jobbet med chefen..o sen vatt alllmänt nere....e trist att vara ensam.... Råkar alltid ut för samma sak..tröttsamt...så nu har jag bestämt att jag inte ska anstränga mig så mkt..

I fredags så var jag på After Work med tjejerna från avdelningen.. var super trevligt o var många som kom...15 minst tror jag...Käkade o drack lite på Bånken...Malin o jag tog bussen hem vid 23.05... Lite trött var man hehe..


Nu har jag iallafall tatt nya tag och ska träna ordentligt...tränat både idag o i måndags..o se om jag orkar imorrn.. nu fan får de va slut med pjåtandet...förstår inte vf man tar till mat när man mår dåligt...får väl försöka byta ut det mot träning.
Polisen sökte mig idag iom utbildningen jag sökt...han informerade lite hur de funkar, vad det kostar osv... Så ska skicka en ansökan igen i dec/jan.
har även fått dagar att jobba på extra jobbet igen... 4 dagar v 47...gyttans..behöver pengarna just nu..har de lite kärvt...men men, de ordnar sig...
Annars denna veckan...jobb..jobbar ju helgen, lördag så är det Halloween fest..har fortfarande inte bestämt om jag ska dricka eller inte...Men får väl handla för säkerthets skull...hehe..
På torsdag ska ev Linus kolla på min bil...Ena bromsen ligger på där fram...O han va så vänlig o kunde kolla på det...
tack :)
Någon som vet en bra fotograf...typ som The studio?...som inte e så dyr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0