Dagens flitiga slit

Jao..söndagen blev lugn....efter jobbet körde jag till päronen som bjöd på mat...Lax....Mmmmmmm....sen var jag där hela kvällen..eller ja..åkte hem strax innan 21... Kollade på en mkt skum film som bara tog slut....vart var meningen med filmen liksom??...Rachel Getting Married hette den...Aja...har sett så många skitfilmer, så vad gör en till.
Idag har jag varit flitig...Har slipat de sista o lagt på sista lagret...Målat taket har jag gjort, och målat elementet. Ska säga att måla taket är ingen höjdare för naken...KOmmer säkert kännas imorrn, försökte stretcha så gott jag kunde...o hela jag var vitprickig. Morsan gav mig en Op mössa som jag hade på mig, tur ingen såg mig alltså haha.. O hade vanlig mössa när jag slipade o målade kanterna i taket...hot hot....not!!



Nu närmare det sig iallafall.... Jo! lördags var jag, morsano farsan på Ikea.. Tänkte se om de kunde finnas några skjutdörrar som passade, men icke! Får ta mig till Harald Nyborg och kolla hur deras ser ut... Annars blir det dörrar på Skånska bygg och inredning på Harald Nyborg.
Får måla iallafall ett lager till i taket, kanske 2 där jag spacklat....o iallafall en gång till på elementet...Men får väl vänta någon dag så det har hunnit torka ordentligt.

    

O snart ska jag iväg....ska bli trevligt.. ;9

Kram


Kommentarer
Postat av: Bea

Flitig du är, å vad fint de blir!

2011-10-10 @ 19:55:17
Postat av: sabbe

tack :)

2011-10-11 @ 07:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0