Uppehåll..igen..

Då blev det ändå ett uppehåll när jag sa att jag skulle skriva kontinuerligt..
Vad har hänt...värsta är att jag har så kasst minne!
Jag vägde mig...och hade gått upp 2,1...Ochvägde mig i måndags efter skärpt mig och hade gått ner 2,2kg:) Det e mkt på en vecka. Jag har haft så fullt upp med renoveringen så jag har väl inte haft tid o äta massa onödigt hehe..
Vi är iallafall snart klara att tapetsera....shit vilken tid saker tar när man stöter på små saker som måste fixas. Inredningen till garderoben är inborrad och ditsatt, ska bara köpa några hyllor till. Nu är jag en hejare på att måla, spackla och snickra haha...Sovrummet nästa! (det får vänta lite)..
Vad har mer hänt. I fredags var jag och såg bio. Immortals, första gången jag såg en 3d film. Och i Bromölla dessutom. Umgänget var Linus, Lukas, Anton och Paulina.

'


Förra veckan igen var jag på arbetsintervju, somjag tyckte gick bra. Och 1,5 dag senare ringde han och frågade om jag kunde göra deras...man kan säga det är ett lämplighetsprov. Lite hur man tänker och så...Lite klurigt, formlogik och lite sånt. Gjorde det iallafall i fredags, och kändes rätt bra. Väntar på att de ska höra av sig, även om det bara är behovsanställning kan det ju leda till mer,+ att jag får utbildningen. Och slipper sjukhuset lite!
Förra veckan tog jag min fridag från Bäckaskog så jagvart ledig tor-sön....riktigt gött!!!  nog därför jag gjort det mesta i hallen..

Började jobba lite tidigare än väntat i Åhus....Täckte för Tobbe igår, så då får jag ännu en dag betald...ska jobba 4 dagar där nästa vecka. Lite extra cash i december.
Jo förresten! Sålde min bil i torsdags (10/11)...:( Så fick hämta ut 940n...Ska köra med den i vinter tyvärr. Bara inse läget där man kan spara pengar...och 6000 :- i garagehyra per år....kan man göra annat för. Ska försöka lägga undan de pengarna. Fick iallafall 8000:- för bilen, det får jag vara nöjd med. Var ju endå en del saker som behövde fixas. Så nu bor Bengt i Hässlehåla hehe..

Nu ska jag sätta igång och måla lite...kommer jag på något mer så...skriver jag de sen..


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

härligt att tapetsera! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-22 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0