Nytt liv...ge mig!!

Imorgon böjar mitt nya liv.....Ja det har man hörts säga många gånger. Men nu får det verkligen bli skärpning, har under de senaste veckorna gått upp...Har mått lite kasst o varit trött....Då blir maten en tröst...
Får väl väga mig imorrn fast jag inte vill...
Idag har jag o Sandra varit ute och gått iallafall. Sen kom mor o far över. Så jag o farsan rev mina garderober i hallen. Kan säga att de var verkligen bygga för att hålla...men nu är skiten ute. Så jag körde hem o hämtade släpet och la i allt träskräp direkt. Får köra det till tippen imorgon. Blev nog 15 vändor i trappen, så gott kommer jag nog sova inatt.
KOmmerinte ihåg allt som har hänt..eller det lilla som hänt, under tiden jag inte skrivit här...Har blivit omändringar på jobbet....snart ska man väl vara glad att man har ett jobb.... Men ska på arbetsintervju på tisdag...så det ska bli spännande.. Håll tummarna att det går vägen för mig!!
Detta e bara 2a gången jag kommer på intervju, den första var på samma bolag fast i Sthlm.

Killarna har jag inget o rapportera om, samma skit där som alltid. Dejtar på, o letar vidare... Jag o Sandra pratade om det idag. Hur träffar man någon idag egentligen utan att ta till internet? Det är skitsvårt.

Jo, var på Halloweenfest förra lördan....var trevligt, men gick o la mig rätt tidigt då jag jobbade dagen efter.

O ska träna upp mig inför den eventuella utbildningen...Så kommer skriva ner mina resultat och se mina förbättringar, se om det hjälper att ha mål.

Vi skulle sett Rihanna i måndags, men blev inställt...:Trist...precis när man kommit till parkeringen vid Arenan fick man höra det. Och ingen ersättningskonsert...Dålig stil!

Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0