Same old stuff

Helgen över igen.. Träffade M igår...o vi tog en tripp till Ikea...sen på kvällen såg vi Champions League finalen...Synd Man U gav upp på slutet...När vi hade kommit hem från Ikea så slappade vi lite i hans soffa på den nya bäddmadrassen han köpt...O hade litet seriöst samtal bl a... Så nu har man fått mer o tänka på..
Tog mig själv komp ledigt i fredags..
har mått pecka denna veckan så kände att jag behövde det, plus att jag fått inflammation i handen..Men e bättre nu, så jag kan väl jobba imorgon *damn*
Idag så körde jag hemom momsen med... o lyckades dra me Sandra till Åhus hehe..o på vägen hämtade vi upp Madde o Linda också..Det valkades glass på fädriften förstår ni hehe...O gott var det, även om jag borde låtit bli..Har kommit in i en svacka nu med maten, kan trycka i mig hur mkt som helst...Förstår inte vad felet är.. Men har iallfall gått ner 3 cm på höften denna månaden som var..även om jag gått upp liiiite kring magen...Men denna veckan så jävlar.. Skärpning..! Iallafall efter glassen följde Madde tillbaka till Hovby o vi snackade lite skit...senare även kaffe, paj o kortspel hehe...

Ser inte fram emot jobbet imorgon...vill bara därifrån nu..

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER

trappar ju ner nu så :) härligt, gjorde ett liten fuskis i sängen med att träna lite hemma övningar haha :)

kram

2011-05-31 @ 19:27:42
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0