Lite av varje..

Söndag....o jobb imorgon igen...boooring..
Igår så åkte jag till gymmet vid 10 o tränade lite...e ju sjukt varmt där inne nu...eller e det för att man svettas mer..?
PÅ vägen dit hoppade jag av cykeln vid AD..de hade ju träff där och Jocke hälsade..så stannade o snackade lite..
Sen hem o duscha för att ge sig till stan igen..
Det är verkligen inte roligt o gå på stan...ändå var jag där 2.5 timme...helt slut haha.. Jag letade efter bikiniöverdel.. sen en present... Det är verkligen trist o prova ut sånt...Gick även till Trosan o provade Bh:ar..Men blev inte så imponerad över deras utbud...har ju hört så mkt om dem..Men men, får väl se om jag hittar på något annat ställe när man har mer lust att gå i stan.. Lyckades iallafall köpa 2 bikini överdelar...får väl se om de blir bra.
Jag bestämde mig i fredags iallafall för mobil. Orkade inte längre så jag bara slog till på en Samsung, så ska se om den går och hämta imorgon. Så om ni skickar sms till mig, beräkna att det tar lite tid och få svar haha..

I fredags så spenderade jag kvällen hos Sandra, och vi lagade lite mat...Mumsigt...Sedan passade hon lilla Erik..han är bara så söt den lille killen...(Blir 2 i aug)..
Igår kväll så spenderades kvällen i Hovby o blev grillning... Även Madde, Eva, Linda och Andreas var där...Sen på natten svängde vi inom stan och pastavagnen hehe..
Nu blir det göra sig i ordning för det e kalas för lille Loke idag..som fyllde 1 år igår....Var har detta året tagit vägen egentligen?


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för idag Sabbe! Tack för dom finfina byxorna! Kul att du kom! <3

2011-05-22 @ 20:49:11
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

tack själv:)

2011-05-23 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0