Busy busy

Vilka fulla dagar de har vatt..är helt slut hehe..
Började smått med inledning i lördags då jag vart i Hovby o tvättade åt morsan o hjälpte me det...samt klippte gräset som inte klippts i år...o ja, det behövdes! Spenderade förresten hela förmiddan åt huvudvärk..mådde till o med illa av det...Problemet var att jag hade glömt mina tabletter i bilen..o kände jag inte orkade gå ner...Men några timmar senare fick jag göra det ändå..då var botten nådd.
Efter hängt där en stund så drog jag till Tobbe..körde ju ändå förbi...så vi..(Kim, Linda, Andreas, Tobbe o Sandra) satt o såg på en bra film...The perfect get a way...eller något sånt..bästa man sett på ett tag.
I söndags så tog jag det lugnt tror jag på förmiddagen..Sen tränade jag 2 timmar.. Efter det åkte jag till Åhus och käkade glass...gott! Efter det svängde jag inom Hobbyyyy och hämtade morsan som skulle in till sjukhuset...Hon ville inte att jag skulle sitta med henne på akuten så jag fick åka hem. Laga klart maten som hon förberett, kassler med vit sås o päror...hänga upp en maskin tvätt som hon tvättat...Packat en väska ifall hon skulle bli inlagd igen...Köra till akuten och sitta där med morsan...o ja..hon lades in...Efter följt med upp  till avdelningen så fick jag köra till hovby igen iom det var morsans bil..Hem kom jag helst slut..klockan var nog 21..minst..Körde en sväng till..till M... Så söt han e..

Måndagen bestod av jobb..sen hem..byta om och åka till VV möte...o gick bra..1,1 kg...wieee...Efter det åkte Tobbe och jag till Elgiganten för o se på mobiler...Har ju problem med o skaffa ny...vet inte vilken..men lutar åt ett håll nu...Sen drog vi till Maxi och köpte Budapest bakelse...För allas våran far fyllde ju år igår. Efter det blev det Balkoni för att hämta upp mat...Till Hovby och äta...Kom hem sent igår med...Kan iallafall att jag somnat snabbt hehe..
Idag har också vatt hitt o hatt... Jobbat..och efter det gick jag ärenden på stan...Skulle hitta present till M tänkte jag..blev väl inte riktigt som det jag planerat men men..blir nog bra...O jag e inte den som gillar o gå i denna stan precis.. Dressman-Sandelins- H&M- Synsam -Sonnydotter - MQ -Systemet - Maxi..Sen hem o snabbt byta om och cykla till träningen...Linda var med idag..var nog kämpigt för henne precis som det var för mig första gången.. Var skönt och träna iallafall..Hem och duscha o snabbt iväg till Hovby IGEN! För att fira brorsan.. Och var väl där till 22.45...så nu ska jag sova gott tänkte jag..

Imorgon ska jag inte göra mkt efter jobbet..städa hemma för det behövs..eller plocka i ordning iallafall..Får väl se om man kanske hänger med Magnus o barnen till nån aktivitet.. Annars får jag hålla mig o träffa han tills på fredag...
O gissa vem som ska se Semifinal i Euro på torsdag..jo jag!! hehe..Jag har blivit så B på sistone haha

Försökte förresten hitta ett fint linne eller tröja på stan idag...Finns inget...vilket mode...byt!! Hittade en fin tröja faktiskt på Sandelins..men kostade också..

Sov gott

jag vet..inte mkt intressant o läsa här inte..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0