bättre nu

Vill börja med att länka till en insamling som en tjej vid namn Roxanna anordnar. Hon har själv kämpat med detta och är en stark människa. http://sannassanna.blogg.se/

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=1145#donate


Och vill ursäkta för mitt föregående inlägg, men så kändes de faktiskt...Skrev inte ner allt jag kände för då är man väl psyko... Brukar oftast inte må så, så man är lite tagen på sängen hehe. Är oftast glad av mig, men de senaste dagarna har kännts lite svårare...Nu är det lite bättre...tror jag tänker för mkt ibland på olika grejer.. Men oftast drar de gamla erfarenheterna ner en i det nya..om det låter vettigt? Men men... jag o mina problem...b

Funderar på om jag ska göra vid sovrummet...får i såfall ta lån...Någon som har tips på en bra tapet man kan ha i sovrummet? Och ska man ha fond eller samma runt om? Men de dyraste blir nog att bygga om garderoben...Men får väl se det som en investering i lägenheten. Är trött på gamla trägarderober hehe.

Jag tog mig själv ledigt idag..frågade igår om jag kunde ta kompledigt...Kände jag behövde en extra dag...Har problem med handen också..får hoppas det blitt bättre till måndag så jag kan jobba.

Funderar också på att utbilda mig till ordningsvakt och jobba extra med det.... Får väl se om det blir några utbildningar nästa år.. hade jag passat som det? höhö

Idag  blir det städning...vilket jag försummat på sistone..bokat tid för tvätt i eftermiddag med...tänkte jag kunde börjat nu redan, men var naturligtvis någon som hade bokat den efter mig :P *grR*

Igår så körde jag hem till Emma efter jobbet...o hennes 2 små huliganer :)

I onsdags så samlades gänget från ortopeden i Tivoliparken, där vi åt och spelade kubb..Vädret var lite blåsigt o kyligt...men var trevligt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0