Peace..

Guu det är värsta arbetat att köra runt massa...Igår var jag nästan överallt.. Skopunkten, Elgiganten, Rusta, Intersport, Team Sportia, Växthuset, Eko och Maxi...de ni! Enda som jag köpte var jord, tavellist o växter hehe..o krukor som jag gick köra o byta idag.. Så jag har varit ute o kört idag med...Solhaga, Växthuset o Maxi..o nu vetti sören om jag orkar mer haha.
Igår så planterade jag om några växter som verkligen var behov av de stackarna.. Får se om de mår lite bättre nu..Vi behöver ju alla näring ibland.
Jag var på bio igår med...Sällskapet var bättre än filmen... Jag o M tog en kaffe innan vid 18.30 på Bajonetten...man måste ju tjabba lite...Bion började 20.45...Helt okej, men ändå inte riktigt som man trott det skulle vara...Men men..Efter det så drag vi kaffe hos M...men blev inte överdrivet länge då brorsan o Sandra inte orkade festa längre hehe så jag hämtade dem vid halv ett. Men e glad jag gick på den där bion istället för festen:)

Idag händer nog inte mkt spännande..ska väl plocka här lite som vanligt..om jag orkar kanske jag börjar skissa lite på garderoberna..
Peace

Kommentarer
Postat av: Bea

nu är jag NYFNIKEN!!!!!! m??? wtaf?

2011-03-20 @ 19:45:45
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

Hehe..Mm..berättar nog sen så småningom om det går bra;)

2011-03-21 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0