Över igen

Då var helgen snart slut..Skönt:) Är lite småtrött..
Blev jobb som sagt igår, sen sent på eftermiddagen drog jag till päronen o kollade festivalen med Madde, Kim o Eva...sen spelade vi lite Alias.. Tränade efter jobbet...2h 10 min...Det ni..lite halvtråkigt men ja vad ska man göra hehe..bara kondition med..Nice efteråt dock..
Fick lite träning idag med...men inte av det slaget;) hehe
Ledig månd o tisd nu..ska bli gytt...Har tagit ledigt på fredag med.. Ska försöka o träna imorrn med..tänkte först gymma sen simma lite kanske.. Ska ju väga mig imorrn..gjorde ju inte de förra veckan. Får bära eller brista..

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh inte visste jag att du hade blogg, ännu en och läsa då ja=)

2011-03-16 @ 10:31:55
URL: http://idaismyname.blogg.se/
Postat av: sabbe

Hehe...inte för det står så mycket intressant i den men:)

2011-03-16 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0