Cold..again

Ja...tänka sig att man har blivit förkyld..igen! hehe...vet inte hur mkt jag gått o nyst idag på jobbet. Både frustrerande och irriterande. Undrar vad allt folk tänkte på haha..
Under mina lediga dagar så gjorde jag inte så mycket. Var både skönt o samtidigt inte. Simmade en sväng i måndags, 70 längder, och kan meddela att det är sjukt tråkigt och simma så många längder haha. Men men, vad gör man inte för att FÖRSÖKA komma i form. Vägde mig i måndags med o tack vare träningen (vill jag skylla på), så hade jag gått upp 1 hg hehe..Men men...får träna ännu hårdare när jag blir frisk. Har ju ändå gått ner rätt mycket:) Men Beach får nog vänta till 2012 hehe.
Satt och kollade på Biggest Loser igår (idag med för den delen) o finalisterna sprang brevid varandra. Två tjejer o en kille. Allas pattar skuttade lika mycket haha...Finns de något mer avtändande än killar med stora bröst?... Nästan så man får komplex själv hehe..

Annars tycker jag vardagen är rätt trist..Måste skärpa mig på ett antal punkter... Socialiera mig mer, bättre med matlagningen, söka jobb..osv.. man blir lite bekväm, speciellt när man har fast jobb..
Ingen som vet någon ledig tjänst? Nånstans i Skåne..
Annars finns det inte mkt mer o skriva idag iallafall.. ha en fin kväll alla

(tar gärna mot middagstips o recept)

Kommentarer
Postat av: Bea

tacos :P:P:P

2011-03-16 @ 21:08:53
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

hehe;)

2011-03-17 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0