shit..

O vart har denna veckan tatt vägen?...såg hur längesen de va jag skrev..
I fredags var det student o firades i Gualöv.. Bilder finns på fejjan.. Trevligt =) Där var en snubbe...han var nog kvar i Guns N Roses tiden med sin bandana haha..



Härligt :9

Lördags så träffade jag M en snabbis..tog en promenad.. Jag var även i Åhus och åt glass...besökte Eko o var 2 svängar i Hovby..först för o äta mat..o sen för att grilla på kvällen hehe... Madde o Eva var också där... Sen träffade jag M en liten stund sen, bjöd lite på kaffe..

Igår så var det början på en ny arbetsvecka..o nu har jag gått ner till deltid igen..över sommarn iallafall.. Träffade M igår med..o vi pratade lite om oss o så.. Skönt att prata ut lite..för det har varit lite sisådär på sistone..Men tror de ska bli bättre nu..

Imorgon är det sommartallrik på jobbet...Jippie, extra lång lunch.. Sen på kvällen ska jag på massage faktiskt..bokade tid förra veckan..

Jo..i söndags var vi i Ullared haha..Jag, Sandra, Madde o Ebba...Sandra frågade om jag ville hänga med..så javisst..hade inget bättre för mig ändå.. Blev inte så ofantligt mkt denna gng..


Kommentarer
Postat av: roxanna - kamp efter cancern

ja man tråkar ju ut varandra efter ett tag :/ gäller att göra rolig saker tillsammans

kramar

2011-06-20 @ 18:41:13
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0