Ordinary day

det var lugn helg på jobbet,..alldeles för lite o göra.. Fick åka in en gång på jouren...lördan...men kom hem perfekt tajm...Morsan o dem hade precis grillat klart...Grillad kyckling e mums...O sen var det blåbärspaj...aaaa....inte vikt vänligt! haha..
Idag har det varit riktigt skönt o vara ledig.. Gick en sväng till jobbet i de härliga vädret...tog en omväg kring parken...Var ju tvungen o lämna telefonen då Linda skulle ha beredskap idag... För det e ju röd dag... DU GAMLE DU FRIA...lala...Satt kvar o tjabba lite med dem..de hade lunch då... Sen när jag kom hem så svidade jag om o körde till Hovby o solade...riktigt skönt...måste få lite färg, kan inte va en blekfis på sommarn. Sen körde vi till VV..jag va den enda som gått ner...1 kg :) Yeii..så nu har jag gått ner det som jag gick upp för 2 veckor sen..gytt..

Imorrn hoppas jag på fint väder.. hade velat ner till stranden, även om de e lite halvtrist ensam.. E det mkt nuförtiden tycker jag.. Kvällen blir det funky dance :) Blev ju bara gymträning 1 gng förra veckan..tur jag har gått o cyklat till jobbet...


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

tack stumpan

2011-06-07 @ 16:43:13
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack för sällen idag. Hoppas de gick bra att träna!

2011-06-07 @ 23:00:43
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

tack goa du :) du passar ju verkligen i kort hår .. kram

2011-06-12 @ 22:14:46
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0