Nya tag

Ny vecka snart..o nya tag... eller något...
Förfestade lite hemma hos mig igår, sen drog vi till Harrys o Bånken som tydligen var de enda ställena som var öppna..Men trevligt hade vi :) O fasen va dragen jag blev.. ett under jag kunde gå hem från busshållsplatsen hehe.. O ja, var väl inte i högform under förmiddan på jobbet hehe:P
Men kändes som jag behövde supa bort lite grejs... Även om kalorierna sätter sig..

Jag provade på o göra fetaostsnurror...fasen va gott de va..mums



Efter jobbet drog jag till morsan o åt kålpudding...redigt gotte de...sen åkte vi till Åhus o käka glass.. O nu ska dessa ögonen sova då de vatt med om mkt idag..Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0