gutte

kom precis hem från 2,5 timmes träning..fan va bra de känns :) hade nog kunnat träna lite mer...men de får räka =) tränade ju igår med. Ett bra ställe o fly sina problem har jag upptäckt...önskar man kunde komma i form lite snabbare bara..

Har vatt hos arbetsterapeuten o fått tummskydd..eller vad de kallas..har besvär med tummen igen...Hade de för ett tag sen...störigt... dags o byta jobb antagligen.. Hade man vatt tränad kunde man sökt till brandutbildning eller rentav polis...Men men..

Har inte träffat M sen förra onsdagen...o känns väl sådär...får väl se om han vill ses i helgen.

Imorrn bär det av till Emelie på kvällen o ha tjejkväll med mat =) Mysigt.. Händer rätt mkt framöver..eller ja..mer än vanligt.. På fredags är det midsommar o ska firas i Vinnö...Enda  nackdelen är att jag jobbar hela helgen.. Sen nästa fredag ska jag till Hörby o grilla me gamla kompisar från skoltiden som jag typ aldrig träffar.. 5e blir det konsert...8e fest host mig...30:e fest för Sandra...Den där luckan får fyllas me något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0