bla bla..

Fredag..igen..men denna gången jobbar jag helg...o har jour dessutom.
Träffade M i onsdags o han sov över här...mysigt...för nu lär vi väl inte ses förren nästa vecka..han har barnen nu.. Får väl se när man får träffa dem på riktigt..o inte i lekparken..

Igår var det loppis i Vanneberga, o shit va folk där va.. för mkt för att orka titta på grejer hehe.. sen så bar det av till Åhus för glass... Gottis..jag, Madde, Eva o mamma...sen hängde Madde med till Hovby så solade vi lite....Senare körde vi till mitt o hängde tills vi åkte ner till kolonin...de va gott me grillat...Sofie, Andreas o Ingrid var också där.

E ganska röd nu hehe...Fick linne bränna på loppisen..o solade i Hovby fö att försöka bli av med den hehe....vilket jobb med o försöka bli lite brun ...
Kl är 16.30 nu och jag känner inte för o göra något egentligen..sova..men det kan man ju inte göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0