Bättring

Ja....Det var ingen fara o väga sig...hade till o med gått ner 3hg..Hurra för mig...ehm..vägde mig dock inte idag, har varit en mkt god helg om man säger så..
I tisdags så spelade jag lite minigolf med mamma, Eva, Robin, Kim, Tobias, Sandra, Linda, Madde och Michaela..O ta mig fan..jag vann!!! Det e nog första gången någonsin!! Gytt... Innan golfen åt morsan o jag glass såklart...
Tror de va på kvällen där som jag åkte in till stan med Linus...han skulle se Smens Baglomma..inte min typ av musik men fick ställa upp o va social..O det e ju inte varje dag man träffar Linus..

I torsdags hämta Emma M upp mig för lite frossande...Vi körde först hem till hennes föräldrar som bor i stan och tog ett glas vin. Sen mötte vi upp en som heter Lina, trevlig tjej. Sen gick vi och åt på Rosegarden...o gott!! Varför äter man sig alltid sprängfärdig? Haha.. Sen gick vi en sväng på stan..tyckte inte där hände så mkt så vi gick hem till en tjej på Söder som Emma känner... Maria o Emelie hette dem som var där...också sjukt trevliga! Precis mitt typ av folk.. Sedan strax efter 23 drog vi in till stan o lyssnade lite på Tove Styrke....Så kass hon är och vilken copy cat till Robyn.. Efter de så satte vi oss i partyfakrikens tält på Södertorg...var trevligt, tills en creepy kille började ragga på mig....Och han satt o glodde resten av kvällen och försökte komma o prata med mig då o då... Men roligt åt de hade vi haha..
En lyckad kväll helt enkelt=)
Tränade både i onsdags o i torsdags för att förarbeta ätandet på Rosegarden..precis som det hjälper haha..
I fredags var jag på kalas i Tollarp. Mina små kusiner har fyllt år och man träffar ju dem sällan så jag ställde upp o hängde med... O gu va de har växt..lilla Malva är så söt och har verkligen växt som person sen sist jag träffade henne..Hon blev 8 i år o Lukas 11.. God mat o tårta blev det, och satte sig direkt på magen haha..

I lördags så var det byafest i Hovby..o vilken god gris!! Grillad gris med potatisgratäng...mmm smälte i munnen. Det var faktiskt trevligt även om jag drog relativt tidigt (23.30?) ca.. Många man inte kände igen och många man inte träffat på länge..
Igår var jag såååå uttråkad..helt sjukt, så på kvällen drog jag o morsan till Åhus o käka glass. Sen var jag hos dem till efter VM finalen...o synd att USA inte vann, vad sur jag blev. Det är synd att en final ska avgöras med straffar!
Jo förresten i...kan de ha vatt fredags el torsdags så ringde min förra chef (på macken)..o frågade om jag kunde jobba..Hehe..har inte jobbat där sen februari..Men ställer upp är ju goa pengar, även om det innebär att man jobbar på semestern. Så jag jobbar denna veckan ons, tors, lör  sön...Och mest med bra folk så det gör inget...De får ta lite att jag är off, har väl glömt lite och det har säkert tillkommit mer rutiner.. När jag sökte farsan för kanske 2 veckor sen så svarade chefen på huvudtelefonen... Och så erbjöd jag ju mig att jobba extra om de behövdes under beachhandbollen..men de va ordnat o lugnt sa han hehe.. Men se..hehe...hans söner spelar ju där, men det kunde han ju räknat ut innan... Men mer pengar till mig =) Sen var det kanske en helg v 33 det rörde sig om med.
Provade shortsen som jag hade förra sommaren, och kan ju säga att dem inte passar hehe..jag får leka hiphopare nu :P
Snart ska jag köra mot Maxi o handla samt hämta upp Madde som ska sova hos mig inatt.. Vi ska till Ullared imorgon haha..igen! Det var inte mitt påhitt, är mammas o pappas fel. Har egentligen inte pengar men får väl se, blir de mkt kan man ju ta ett sånt där Gekås kort.
Annars har de inte hänt så mkt idag, tränat har jag gjort.. känns som man har lagt på sig ..

Igår ringde K också..var kul o höra hur han lät=) Vi har ändå snackat snart ett år tror jag via nätet...E lite smånyfiken på dansken får jag erkänna..

Tuddelu...

Någon som vill köpa skor? stl 41..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0