Suntag

Vad har hänt denna veckan...Måndagen och tisdagen gick åt att röja hemma hos Mamma o pappa. De har en källare under huset som var fullt me skit, kunde knappt gå in där..och är bara jordstampat golv så mkt av det var fuktigt också... Allt från massa bråte(ved), skidor, kalkbehållare, gödning, inlagdgurka som däkert e 20 år..osv..massa farligt avfall. Tog 2 dagar o tömma ut allt. 5 vändor till tippen med fullt grindsläp..o på måndagen körde även jag o morsan 2 vändor med bara bilen med skit från garaget. Blev även 2 fulla släp med bränne som vi slängde av hos farfar i Gualöv.. Helt sanslöst. O skrapa upp armen gjorde jag med.. fin skorpa nu. Vi började även plocka ur skit ur ett plåtskjul de har på trädgården. Det var lika belamrat med grejer..ush och fullt med insekter.. Hittade även två uttorkade döda kattungar...såg knappt de va ett djur, liknade en dammtuss med tassar typ .. Men nu är där nästan tomt iallafall och redo att rivas när det kommas skall. Tänk vad man får stå ut med haha.. Lite goda i det hela är att man får motion.
Annars har det väl inte hänt så mkt denna veckan..Har blivit en del glassätande...aa ottos chokladglass e farligt!
I fredags så var jag, sandra, madde o ebba och åt på Rosegarden....aaa det e så gott där!!!!!! man äter alldeles för mkt..
Igår så tog jag en vända till gymmet...var grymt varmt, både inne och ute..ush.. kollade även ut tapet till sovrummet, tror jag har bestämt mig.. :) Nu ska jag bara sätta ihop en ny garderob också..

Idag blir de nog rätt lugnt, ska försöka städa här lite och sortera... om man e konstig kanske man drar till gymmet idag igen.. Men det är bara ett kanske..




På tisdag ska jag o Bea puttra till Hbg för o se Robyn..yeah... Alex o Shirin hänger också på.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0