Denna veckan...

Lördag...o ska arbeta om några timmar...vf är man dum egentligen haha...Men pengar lockar rätt mkt....
Madde kom i måndags då efter jobbet... Och jag får säga att jag är glad att jag är så bra kompis med många av mina släktingar. Det betyder mycket.
Vi var som sagt i Ullared i tisdags...på förmiddagen var det sjukt mycket folk på förmiddagen...eftermiddagen hade det lättat lite... Och det blev en dyr visit hehe...handlade väl för ca 3100:-.... Hittade ovanligt mycket tröjor o tunikor..helt sjukt...kanske har bytt klädstilen lite, kan vara därför kanske...Köpte 2 vinterjackor som kostade 500 kr stycket me så det sprang iväg lite... Men köpte faktiskt mest kläder denna gången...en termos, lamphängare o lampskärmar var några av de få grejer som inte var kläder.. Så nu ska jag nog klara mig ett tag hehe. Vi åkte väl hem vid 18 tiden... Mamma hittade också lite kläder, skönt :) Så det var en lyckad dag fastän det blev dyrt..jag tog faktiskt 2100 på ett Ullaredskort som jag ansökte om... Hade inte pengarna just då...

I onsdags o torsdags jobbade jag då på F... O det gick bra, hade mycket o göra... Slapp stå så mycket i kassan vilket var skönt hehe. Men kan förstå att pappa är slut efter dagarna när det kommer läskleveranser.. Ett j*vla jobb o packa upp o sätta allt på plats... O chefen ringde igår o frågade om jag kunde jobba nästa vecka med...så nu jobbar jag även Må, Tis och Fre.... Ja jag är galen!!! Men goa pengar...tyvärr är det så...och jag gör ju knappt något på semestern ändå, vädret är skit.
I torsdags så åkte jag o träffade K...Det var trevl igt...o det var riktig regnstorm så jag stannad där över natten..

Idag var jag duktig o cyklade till Willys o köpte frukostfrallor...funderade först på o ta bilen..är ju enklare hehe... Ska väl snart sätta igång och städa här..har inte ens packat upp de jag köpte i Ullared haha..
Ha en bra dag alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0