Bra helg..

Fredagen var en full dag.. Var på systemet, Harald Nyborg, Willys, Domus.. Var i Hovby o hämtade grillarna.. Lagade gratängen..Och sen kom mina underbara vänner o joinade mig med grillning :) Fick en onepiece i present, och det tackar jag så mycket för =) Sedan begav vi oss till stan.. Fick även grytlappar o handdukar av Andreas.
Igår, lördag, så städade jag upp efter festen efter först varit i Yngsjö på loppis följt av glass i Åhus med mamma o pappa. KL 19 mötte jag upp de gamla gänget på Bishop. Var trevligt, många år sen Hannah, Linda, Malin o jag umgicks tillsammans :) O Fish and chips på Bishop är något att rekommendera. Sen gick vi runt i stan lite...Mötte bl a Linus o Jonas...Gu va mkt folk som samlas på samma plats alltså..
Idag så fyller jag år..skoj va?..Hade helst stoppat tiden nu...ush.. Åkte hem till "hemmet" Där även Tobbe, Sandra, Madde, Linda och Eva joinade. Vi åt mat sen s¨bjöd jag på prinsesstårta...mkt gott...Vill dock inte väga mig imorrn..har nog gått upp 2 kg..minst..
Imorrn får jag se vad som händer på schemat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0