Frajdaj

Fredag kväll..o känner mig inte alls på topp..snuvig o halsont...kul! Speciellt när man jobbar imorgon också, o där är inte mkt och se fram emot. Sån kaos där nu så man vet inte var man ska vägen. Men ska försöka ta mig genom denna helgen iallafall.
Sverige förlorade idag mot Frankrike, var väl egentligen väntat. Men tyckte det ändå var starkt av dem och inte förlora med mer...Men visst hade det varit roligare och gå till final, nu får man hoppas på bronset.
Lagade lite spaghetti o köttfärsås ikväll...o smakade väl inte direkt mkt iom snuvan, får väl se senare om de smakar något. Ska frysa ner 6 portioner.
Snart börjar andra semifinalen, i Kristianstad! Jedrans kul o ha sådana stora arrangemang här (ja jag kan inte stava till det). Heja Danmark... Och ja jag  hattar i mitt skrivande hehe. Bit ihop.
Imorgon blir det jobb som sagt, sen får man se hur pigg man är på att göra annat.
Sökte ett sommarjobb idag som väktare, pratade med chefen idag och hon sa att det är okej och ta tjänstledigt över sommaren... Funderar på o dra till Norge med men osäker på hur det går till.

Är verkligen trött på min tillvaro just nu... singellivet är tråkigare än någonsin..men men..
Ska nog prova kläderna jag beställt..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra Sabbe! Så samt så är man inte nöjd så får man ju försöka göra något åt de. Tycker de är härligt attdu försöker! Kraaaaaaaam

2011-01-29 @ 11:46:28
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

tack..kram:=)

2011-01-29 @ 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0