22 o lörda´

Gick bra o jobba extra igår..var rätt lugnt o slappt....som det ska vara hehe..Igår så hängde jag med Sandra till Bishop o drack lite öl med Lina o några till. Var trevligt...gillar pub miljön mer än dansställen...Höll mig till 3 öl, men det räckte gott, blev lite lullig faktiskt. Men det kan bero på att man knappt ätit under dagen..o man kanske tål lite mindre när man gått ner i vikt. Sedan gick jag o Sandra till Bajonetten o käkade, träffade på Jerrie där. Efter det gick jag till Resecentrum o tog bussen hem, snackade med en trevlig tjej på bussen... Somnade gott gjorde jag efter bara suttit på datorn en stund. Vaknade med lite huvudvärk, så jag gick upp o tog tablett o la mig en stund till. Sen ringde Bea så jag sprang upp till telen som låg i vardagsrummet hehe. Åt havregröt till frukost..det e riktigt gott faktiskt:) Nu sitter jag i Hovby o glor på handboll, och just nu spelar Sverige för uselt...Vinn nu för fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0