20:e och torsdag

I onsdags så var det väldigt lugnt på extra jobbet faktiskt..Skönt:)
Idag flöt jobbet på som vanligt, drog inom affären efteråt..För o sen hem o städa lägenheten direkt..ungefär 1,45h tog det..städade bara av toan lätt.. Skulle egentligen haft en polare över som flyttar imorrn, men blev inte så (därav städningen haha). Men nu ska jag fasen hålla efter lyan..så dumt o låta det bli så stökigt, tänk om man får oväntat besök liksom.. Ta med er Gevalia i så fall! ;)
Sen efter det var jag rätt mör, så tände massa ljus o kröp ner i soffan.. Sen efter ett bra tag så gick jag ut i hallen då jag hörde något ljud, och såg ju att det lös med än vad det borde.. Och ena glashållaren var som en fackla...det brann i behållaren hehe..antagligen så har ljuset legat snett eller något..annars vet jag inte...glaser var varmt som sören så det har nog brunnit så en stund..tur det inte for upp mot vägen. Sen kasta jag vatten på..o haha..vilket poff...o det stänkte massa...skulle tatt de där grytlocket hehe.

O nu sitter jag och kollar på handboll. Bra match faktiskt:) Tänk om man hade kunnat va så duktig på något.. (Nej, skitsnack räknas inte).
Jag skulle egentligen varit ledig imorrn, men hoppar in extra på sjukan...Dum som man är, hade varit skönt och vara ledig när man tänker efter. Varför ångrar man sig alltid efter man sagt ja?..
Nåja, lite komp dör man inte av..Får se hur länge det blir..

Hej hopp gummi .....

Kommentarer
Postat av: Bea

Flitig du är!! Godnatt

2011-01-20 @ 22:37:05
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: Hawkeye

Kör du inte med Zoegas?

2011-01-21 @ 12:27:43
Postat av: sabina

näfan det gör jag inte..men går o dricka det med ifs..

2011-01-21 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0