17e...whAT?

vart tog de andra dagarna vägen? Hehe

I fredags så spenderades kvällen hos Bea... Först hämtade jag strandsatta Emelie i Tollarp;) Hehe... Mötte upp Kim, sen körde vi o hämtade maten.. Var en trevlig o mysig kväll:) Det gillas..a lot.
I lördags så åkte jag o morsan till Bromölla o handlade lite..för min del blev det hallmatta och 2 st stephyllor som jag letat mkt efter..Inte riktigt den modell jag tänkt, men blev rätt ok ändå.. Morsan köpte också hallmatta.
Efter burit upp det till lägenheten så åkte jag o simmade en timme...boooring... Lite senare så drog jag till Hovby och hängde där. Kl 18.10 kollade jag givetvis på handboll...Riktigt bra match Sverige, spela så ikväll med!! Hade gärna velat se match i Arenan, även om det inte är Sverige..men men.
Igår så var det en schlappdag... tränade bara 50 min på gymmet för det tryckte i bröstet..trist... Sen blev det montering av hyllorna (gick bra) och sedan matlagning..

Idag har jag jobbat som vanligt, och för en gångs skull så kändes dagen okej..Fick dock reda på nu att man får ta ut komp, allt hade vatt ett missförstånd..Lägligt när jag precis tagit ut allt i pengar! Tack så mycket!..
Gick inget vidare på viktväktarna, gått upp 3 hg, men inte så konstigt efter veckan som var, men trevligt hade jag. Denna veckan så jävlar! Ska vara minus nästa måndag. När jag kom hem efter jobbet så prydde jag mina hyllor, blev helt ok..får justera efter hand:) Ikväll blir det handboll..Go Sverige!!


Kommentarer
Postat av: Bea

jodå så att eee

2011-01-19 @ 10:33:16
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

haha

2011-01-19 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0