14 Januari...redan

Ojsan ja...kom på att jag har en blogg....borde verkligen lägga ner den här haha... Gick iallfall upp 1,1kg efter nyår..så sammanlagt 1,3 över jul o nyår...kunde vatt värre..har gått ner 7hg av dem... Annars har det väl inte hänt så mkt...jobbat mycket...
Jag fick reda på att vi inte får ta kompledigt på jobbet. Vilket är väldigt lustigt eftersom jag redan jobbat in det... skit jobb.. Nu har jag bara 2 onsdagar kvar och jobba på Frendo...både skönt och inte..

Igår så körde jag till Bea & Björn...jag tog med mig lite mat som vi smaskade på. Varmrökt vildsvin och hjort, kroketter, potatisgratäng och bearnesås (vet det inte stavas så). Bea gjorde en dressing o sallad till, o gott vare!...Sen så glutta vi på handboll Sverige-Chile.... Andra halvlek var nog inte mycket o skryta med..men vi vann iallafall.

Förra veckan träffade jag en jag snackat lite med på nätet. Verkade trevlig o allt...men Oh My GOD!! Fatta vad tråkig han var..visste inte vad jag skulle göra, och ingen humor hade han heller... Tur man inte behöver ses igen hehe...Efter 1,15h så tänkte jag att nu har det gått tillräckligt länge..så jag sa att jag var tvungen och gå hehe..

O vad tiden går, nu är det redan halvvägs in i januari, helt sjukt...O vad gör man med tiden? ingenting! Måste rannsaka mig själv, något måste hända i år.

Ikväll så ska jag till Bea igen o mysa..även Kimpa kommer dit..

Ha´re

Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Be nice to your dates ;)

2011-01-14 @ 18:45:29
Postat av: sabina

hehe det är jag med ju, under tiden jag träffar dem:P

2011-01-15 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0