Dax igen

Ojsan..så blev det ett hopp igen..
Mest jobbat o tränat... jag o Bea tränade boxercise förra torsdagen..o guuuu vilken hemsk träningsvärk det följde efter den träningen haha...Visste att jag levde iallafall..
I söndags fick jag vara hemma från jobbet, då jag blev sjuk på lördageftermiddan. Började att ha skitont i magen o må illa...åkte hem till morsan o försökte äta lite..sen låg jag där i soffan o kurade ihop mig o va allmänt osocial, undrar vad Sandra o Tobbe tänkte hehe. De hade till o med lagat blåbärspaj som jag inte ens smakade.. Sen när jag åkte hemåt så fick grannen en fin present i busken hehe. Ringde morsan o bad henne slänga en hink vatten där sen..
Tur ingen ringde på jouren...ja jag hade JOUR också till råga på allt...
Så fick ringa i söndags morse o sjukanmäla mig..Känns för jävligt och ringa sig sjuk på helgen för man vet hur mkt det blir liksom.. MEn men..tur jag va ledig månda o tisdag...måndagen var ju helt fördärvad.. Diarre´hade jag nog inte önskat något...som tur va behövde jag inte springa till dass eller nått sånt... Jag var iallafall o vägde mig, för jag var ju ändå på bättringsvägen på måndagen även om jag inte va okej.. 1,8kg neråt...yeaiii...men kanske inte så konstigt hehe. Fick ju upp de mesta jag ätit senare på dygnet i lördags, fil o lite lasagne i söndags..o fil till frukost i måndags haha.... Har jag tur nästa vecka så ser jag en helt annan siffra på vägen...Den första siffan som jag inte sett på väldigt länge:)... Nu känns det som man kommer någonstans:)
Shit vad jag traggar..
Jobbade idag iallafall o..ja mkt o göra som vanligt, struntade i teammötet o tur var det då det varade 1 timme..hade jag inte haft tid med!..Seg i ryggen o ont i handleden konstaterade jag  vid dagens slut.


Igår så städade jag dasset o bäddade rent o tvätta allt som jag haft på mig under tiden jag var sjuk..Ut med pesten haha.. Tack morsan för lånet av tvättmaskinen hehe..

Imorrn ska håret klippas..yeii.. Känns långt även om det e kort..skumt va? haha..o måste färga om de med..not forget..hehe

Ciao




Kommentarer
Postat av: Bea

skönt du mår bättre och håller tummarna för ny siffra nästa Måndag! Duktig du är!!

2011-02-23 @ 22:40:41
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

tack gumman:) Du kämpar på bra du med:)

2011-02-24 @ 18:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0