Today....coooold

Shit vad skönt det hade vatt o legat kvar i sängen i morse..började med huvudvärk hehe..men tack vare pillret försvann det hehe... Var mkt o göra på jobbet som vanligt... UNdrar hur jag ska fortsätta hinna med egentligen...tur jag har frukosten o lunchen med några kära kollegor..hade inte klarat dagarna utan dem:) O på tal om frukost så ska vi till matsalen hela teamet o äta tillsammans...o vi bjuds på frukost...De ni..vi käkade ju där förra veckan med med den frukosten som vi tjänat in..muhaha.. Intressant *not*
Efter jobbet idag gick jag uppåt stan lite innan jag skulle till frissan.... o kunde snabbt konstatera att det e snorkallt ute...blåsten är värst.. Hittade iallafall lite böcker på Åhlens på bokrean, samt senare en bok på Maxi.. Men efter frissan gick jag till sjukhuset igen där jag lämnade min bil... Tänkte ju vara duktig o gå till stan...men alla borde vara lata när det är så kallt ute...
Vilade lite när jag kom hem, sen satte jag igång med maten..diskade..sen begav jag mig igen till mojjan..tänkte hon kunde hjälpa mig lite med färgningen (jag klarar ju de själv..men ändå).. O nu får jag väl bege mig hemåt o sussa lite...
Kolla in kontrasterna på böckerna jag köpt hehe :P




O middagen var enkel o nyttig..





Kommentarer
Postat av: Bea

Ja jävlar vad kallt det blåste igår... kött fy fan!!!



Jag älskar den låten, den är fett najs alltså!

2011-02-25 @ 09:45:18
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

Ja fett naaaajs

2011-02-25 @ 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0