Light

Det var gott på Rosegarden..o guu vad mätta vi blev!! Lyckades gå ner 1hg med innan dess...jag trodde hade gått upp så det gör inte så mkt:)
Annars har veckan flutit på...Promenerade med Bea i måndags..
Kom hem för en stund sen från gymmet...tränade 1 timme på gymmet och simmade en timme. Nu efteråt är det sååå skönt, kroppen mår bra:) Ska snart försöka få i mig lite mat också. Resten av dagen blir nog rätt lugn. Igår vad jag en sväng i Hovby...Vi spelade Rita&Gissa...rätt roligt hehe....o jag vann så klart *host*

Försöker klura ut vad jag vill...men kommer ingenstans...känns som man e fast i denna skiten..Man går runt o ser alla andra lyckas o skit...o har allt...Det vill jag med:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0