Finally helg...

Äntligen fredag! Skulle egentligen varit ledig idag...men jobbade extra...vf är man så dum?...
Har inte gjort så mkt annat veckan som gått än så länge..mest jobbat o efter det har jag varit rätt trött...har tärt på mig på sistone..jobbet alltså. Jag o Bea tränade i tisdags iallafall på gymmet...shit va trött man blev...o igår så prövade vi Zumba...tur man inte såg sig själv haha...men man kommer väl in i det..en sak har jag kommit fram till, och det är att jag inte kan skaka rumpa hehe.

Jobbade min sista dag för Frendo i onsdags....skumt o alltid vara ledig onsdagskvällar nu hehe..

Snart kommer en polare över o vi ska glutta lite på film. Fredde har ju flyttat till Tidaholm så man kommer typ aldrig ses så. Kan skjuta upp Hovby besöket lite hehe...

Tänkte försöka träna lite imorgon också...måste gå ner i vikt!! Kollade mig i spegeln idag o känner mig väldigt uppsvälld...känns som magen blir större istället för mindre....Får en o bli lite orolig hehe.. Förhoppnignsvis är det bara en inbillning.
Imorrn kväll är jag hembjuden till Emma på fest, ska bli trevligt o ses igen..Konstigt nog ses man inte så ofta fastän man alltid tänker man borde. Men har inte bestämt mig om jag ska dricka (troligtvis inte)

Nä..no time...ciao

Kommentarer
Postat av: Bea

Fan, låter som en fett najs helg juu!!!

2011-02-11 @ 22:43:37
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

yeah....låter som din kommer bli ännu mer najs

2011-02-12 @ 11:14:47
Postat av: Hawkeye

man måste inte gå ner till varje pris. Jag tycker du ser nice ut.

2011-02-14 @ 00:22:13
Postat av: Sabina

hehe nej..men man mår ju bättre samtidigt.. Men tack..kan ju inte säga detsamma då jag inte vet hur du ser ut:P

2011-02-14 @ 20:05:24
Postat av: madde

Ne blev inte lotto igår :P hehe Vi spelade lite kort istället hehe

2011-02-14 @ 22:29:20
URL: http://sullivan.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0