Dagen..tisdag..

Jaha..ledig idag med :) Enda positiva när man jobbat helg.. Igår hade jag huvudvärk hela dan så det var mindre skoj. Har inte planer på att göra något idag..ska se om jag kanske tränar funky dance idag...nu borde jag kunna träna igen ..har gått en vecka...det återstår o se.
Städa lite o sortera..om jag e riktigt duktig kanske jag sorterar lite i förråden..

Annars har de inte hänt så mkt i helgen...var en sväng hos D igår bara..I lördags var jag hos Linda..vi käkade o glodde på film....en mkt skum film får jag säga.



Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Brukar inte Depp göra konstiga filmer?

2011-12-13 @ 18:25:28
Postat av: sabbe

Hehe jo kanske..men denna var lite väl hehe..

2011-12-14 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0