again

Ja..det där glappet igen..men har inte kännt för o skriva..o gör väl inte det nu heller.
Har hänt lite på sistone..
Päronen åkte av till thailand i torsdags.... Saknar dem redan.
Farmor dog i torsdagskväll..så fick åka dit o prata med farfar o trösta han lite... (ja jag bölade med, vilket jag inte trodde)..
Kommer inte ihåg allt jag gjort bara hehe..
fick mail från säkerhetsbolaget i torsdags..o var där idag. Kommer bli anställd där :) Yeii..så får väl ta tjänstledigt från sjukan..det e bara behovsanställning men det kan ju ändra sig... :) Så det är jag glad över...
Var även o gjorde en grej idag som var mindre behagligt...o det blöder fortfarande....får la vänta på resultatet :(
Jag tänkte komma igång med träningen denna veckan, men går ju inte nu pga detta..skit med!

Får väl ta tag i saken o köpa julklappar snart..Mellan mötena idag gick jag i stan o provade Bh:ar...finns de tråkigare grejer o prova? svar = Nej!! haha..

Vi har ju börjat på de nya schemat o de nya områdena med på jobbet...E väl både bra o inte...men de får tiden utvisa..där e trevlig personal iallafall.

Denna veckan händer inte så mkt...Klippa mig på tors.. jobba helgen..thats it haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0