Svettigt..

Idag...vad har hänt  idag..
Cyklade en sväng till sjukhuset och lämnade lite mat till morsan som jag gjorde igår... Snäll får man va ibland.. Efter det cyklade jag direkt till gymmet och tränade 1,20 minuter. Riktigt varmt kan jag meddela. Slappade lite...sen ordnade jag plats i förrådet för grillarna så de inte står ute o blir "räliga"..o att andra använder dem.. Hittade grejer som jag lagt ut på Tradera med.. Har fått ett bud på en bok jag köpte billigt på loppis.. Motsan verkar ha kommit igång med Tupperware försäljning där hehe...o tjänat en del på det faktiskt :)

Snart ska jag köra till Emma o äta middag, sen blir de en sväng till Åhus för glassätande...ja jag vet..ska sluta med det.. Känner hur fet jag är nu igen..ush! Hoppas man kommer in i rätta rutiner nu när man börjar jobba igen.
Borde egentligen cykla till Emma, men frågan är om jag pallar det haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0