Gott o mix..blandat

Var hemma hos Sandra i onsdagskväll o spelade canasta...trevligt :) Även om Ebba fick lite utbrott då och då hehe..
I lördags var jag på loppis i Köpinge..och köpte massvis med böcker hehe... Måste börja läsa alla... Började på en ny bok för 2 dagar sen, en med Jonas Gardell.. Förvånad över hur bra han skriver...boken är bra :)
Iallfall...sen så på efter/kväll var det fest på kolonin..Firade Sandra..Och det var mkt trevligt, gärligt folk hon umgås med... Speciellt Rebecca o Sara..vilka goa brudar alltså..
I söndags så svängde jag inom SkoDej på jakt efter en kartong som jag kunde skicka iväg väskan i, som jag sålt på Tradera. Men slutade med att jag köpte ett par stövlar med hehe.. Hade de funnits rätt storlek hade de nog blitt några par skor till.. Vilken tur! Haha..
Så körde hem till Hovby o slog in det o passade på att hämta min tvätt...Men först efter jag o morsan käkat glass...



Nu får det fasen va skärpning, känner mig så tjock nu! Ush..
Igår så solade jag en stund i Balsby..I Måndags åkte var jag i Billinge... i tisdags så fiskade vi, gick sådär hehe...
Idag har jag också varit i Balsby me Sandra o Sofie... 4 timmar ca..och tog mig mitt första dopp (inte huvudet). Och jag kan säga att jag är RÖD...kliar överallt nu...får sola bort det imorrn om det är fint väder då.., typiskt det e fint väder när semestern snart är slut.
Imorrn kväll e jag bjuden till Emma o käka lite..sen till Åhus för en glass... Saknar vissa av vännerna på jobbet..tur på ett sätt att man snart ska börja jobba igen..

Har orkat laga mat idag med...inte gjort de på evigheter känns de som...o blev smarrigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0