Soligt o fint

Ligger o slöar i soffan..har precis fått i mig lite käk...tänkte cykla till gymmet vid 17 o träna ett pass som börjar 17.30...ska bli skönt.. Dagen har jag spenderat i Vinnö, hos Bea o Loke.. O har nog bränt mig misstänker jag hehe..Blev mkt sol igår o idag... Igår tog jag mig en promenad mot Naturum..genom parken..sen mot Sandras koloni där jag hjälpte till o slipa bord o snacka lite skit...De skulle grilla, så jag tog mig hem...o efter VV mötet så cyklade jag dit med mina spett..mums...o lite öl på det...Fiiint... :) Lina o Ragge var där med.
Annars har det vatt lugnt i påsk..har ju jobbat hela helgen, men varit rätt lugnt..Grillade på lördagkvällen...efter jobbet i söndags så åkte jag o morsan ner till Ystad..för att titta på Gynnings utställning....Jag gilla!!!!!!!!!!!! Vill ha!!!!!
Sen svängde vi inom Tomelilla...Hem o lagade mat sen sau var den dagen gången hehe.. Jag åkte en runda på kvällen till sötisen..alltid mysigt..
Längtar till helgen då vi ska ses... O Valborg är det med...vad ska man hitta på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0