Slö dag i soffan

Snart fredag...skönt :) Har umgåtts med M varje dag sen i lördags... (dock inte idag)...Igår så kom han hit så lagade vi lite mat...Potatisgratäng o en köttbit...gottis.. Sen efter jäst lite tog vi en kvällsorpmenad...Ja jag vet, låter som pensionärer haha..;) Men det var mysigt iallafall.. Han fick dock åka hem under natten stackarn...gått o blitt sjuk o hostig.. Som vanligt tänkte han för mkt på mig..men visst förstår jag vf han åkte hem..
Kommer nog bli lite tomt veckan som kommer..Inte ses förren nästa helg..Får väl fylla dagarna med träning o annat.. Skulle egentligen tränat idag efter jobbet, men kände för o slappa för en gngs skull. Kan träna lite extra imorgon... Behöver nog skriva upp mig i tvättstugan med.
Igår efter jobbet svängde jag inom stan en runda i jakt på en ny sport bh..vit som jag ska ha på jobbet...Finns det något tråkigare än prova massa Bh:ar?...Nej! o lyckades inte hitta någon heller... Hade egentligen behövt hitta en till träningen med..har två st på mig just nu o det e ju lite varmt. Får höra med Lisa, hon sa något om ett företag som sålde bra grejer...

O på måndag kommer Emelie tillbaka på VV...Yes! Dags o få ännu mer inspiration...
Hade nog behövt en vecka i ett varmt land just nu..
Emma frågade om jag kanske hade velat hänga med till Ullared i Maj...kan man säga nej till sånt om man e ledig? NEJ! ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0