Nice helg

Nu var helgen snart över...o rätt skönt faktiskt, har haft en mkt bra helg fastän jag jobbat. I fredags så var det hem..vila lite sen sätta igång och göra sig redo för förfesten hos Carro.. Övertalade gulliga mamma att hämta mig, samt hämta Shirin, Alex och Bea i Vinnö..  Och får säga att det var en trevlig förfest:) Jag drog inte med ut då jag ville komma upp i tid och jobba på lördagen. Duktig man är va.

Lördagen var rätt lugn på jobbat...Gillas! Sen åkte jag direkt till M..:) Så vi umgicks hemma hos han, sen så på kvällen åt vi på Peking.. Efter det blev det en stor öl på Bishop.. Mkt trevlig kväll/natt..:) Sov även hos han, nära och bra till jobbet.. Fick till o med skjuts av godingen imorse..Envis kan han vara.. eller förväxlar jag det med omtänksamhet..vet inte hehe..:P
Jobbet gick lite halvsegt idag då det inte blev så många timmars sömn, men det var de värt... Han skickade sms till mig under dagen och sa att han skulle hämta mig efter jobbet med .. Farligt, kan ju bli bortskämd...man känner sig dum men man får väl vänja sig o ta emot saker o hjälp... Så vi åkte hem till mig och slöade i soffan till Simpson och Family Guy, vi var båda lite halvsega efter lite sömn..Men det var mysigt, man behöver inte alltid prata så mkt..

Ikväll blir det bara lugnt, kollar lite på How I met your mother nu...good shit.haha..Skulle tydligen gå någon bra film sen..

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt att de går så bra för dig :)

2011-04-03 @ 21:39:57
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

taack gumman:) Tack för inbjudan till Kalaset..

2011-04-04 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0