Full dag..

Helt slut..nästan...Idag har det vatt fullt upp.. Fick upp 07.15..satte på kaffe o sprang ner för o se om tvättstugan var bokad idag...Not..Så jag slängde i tvätt..09.15 tripp till gymmet där jag tränade 2 h...sen slängde ja i lite tvätt jämt o ständigt...har diskat upp all oreda i köket..strukit all tvätt..städat badrummet..skjutsat föräldrarna till Kulltorp, där jag ska hämta dem inatt... Slängt massa glas o konserver...pantat burkar..o va inne på maxi o köpte dricka o kaka som jag förtjänat hehe. Pratat lite med M ikväll... :) Vill att de ska va fredag imorrn.. O nu e det officiellt...(enligt Facebook haha)..att vi e tillsammans.... Bara en liten parantes på att det går på rätt håll :)
Jo..har passat på o solat lite me på balkongen..solen var riktigt nice idag..

Måste svänga inom Statoil innan jag hämtar päronen...Har bara ett öga hehe...illa:P Ska se om jag kan byta de själv..kan väl inte vara så svårt..



Lite trött liknande på morgonen hehe..

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får testa den, om du inte gillar den tar gärna jag den ;)

2011-04-15 @ 18:19:14
URL: http://mizlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0