Bra helt enkelt..

Livet är lite underbart nu...finns det något mer o säga?...Enda som kunde varit bättre är att få ett nytt jobb. Min gamla chef ringde idag o hörde om jag ville sommarvikariera..fick bli ett nej..men han var ju tvungen o höra efter så... blir lite tajt me mitt vanliga jobb..
Senaste tiden har mest bestått av träning, jobb o träffa M... :)
Nu har Emelie äntligen kommit tillbaka så man hittar sin inspiration o gå ner i vikt igen...Gick ner 7 hg förra veckan iallafall.
Förra veckan så prövade Bea och jag på Funky dance på Friskvårdshuset..Var lite kämpigt o hänga med..o stel som en pinne hehe. Men prövade det idag igen och det gick mkt bättre...funderar på och fortsätta med det..eller köra det lite då o då iallafall..
Känns bra med M... han e toppen.. :) Just nu e han sjuk stackarn.. Måste bli frisk snabbt så man kan träffa han.. Vill vara kring han jämnt..
Ja.jag tjatar lite hehe...Men det förtjänar jag efter min historik..
Morsan har tatt hit sin cykel som jag ska låna..iom hon inte använder den så ofta...så nu är det väl tänkt att man ska cykla till jobbet..får se om man kommer upp i tid imorrn så kanske...hehe..'
Härligt nu när våren kommit..
Funderar på att åka till Ystad o se Gynnings utställning nu till helgen...synd man jobbar bara

Detta hattiga skrivande tar sitt slut för idag..

Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0