Stressigt värre

Undrar om denna veckan ska bli lugn...Fick jobba över idag med...TRIST! Så efter jobbet var det bara vila i 15 min o sen puttra iväg med 740n... För att på Shell möta upp några studenter...En tjej som köpt min bokhylla, så hon fick ha med sig lite bärhjälp.. Fick en 50 lapp för besväret att köra med min bil...Men skönt att ha hyllan borta även om jag ändå gillade den.. Passar inte för visionen jag har för rummet... Luftigtt känns det i rummet iallafall....Ingen som vill köpa en sekretär? haha..
Ser just nu på idol...tänk om man kunde plocka själv de man vill se på tv sen...boys boys boys...haha
Heldag på jobb imorrn, men ska jobba me Tobbe på kvällen (YES!) så det blir nog lugnt.
Någon som är bra att ändra design o så på bloggen..orkar inte med det hehe..
Ska fottas på söndag....o har inga kläder!!! Måste ut på stan på torsdag o se om det finns något där ute..

Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0