Nuså..

..Har man kommit igång. Vägde mig idag igen..1,2 kg:) Så har gått ner 2,1 kg på två veckor...det får man nog va nöjd med...Märker att sötbegäret inte är lika starkt heller...Har smått börjat med träning med...tänkte jag ska simma imorgon..o då ska jag inte åka till badhuset samma tid som jag gjorde i torsdags...var så mkt folk jag inte fick ro.. så jag simmade bara i 20 min..
Var på Volvo idag o köpte nya drivremmar till 740n...tänkte jag skulle försöka o sätta i dem själv iallafall. Man måste ju försöka lära sig lite. Var även i Åhus o lämnade in en jobbansökan...hoppas på att det skall gå bra. Trodde jag skulle kunna träffa hon som har hand om ansökningar men fick lämna det till Securitasdamen i receptionen...Boka tid my ass haha..;) Annars är denna veckan rätt lugn, och det är faktiskt skönt... Får se vad man ska göra mer imorrn..förslag?
Mina kära fastighetsskötare var här uppe idag...ush säger jag bara...är inte alls sugen på att bo kvar...Så känns det just nu:( Drömmen hade ju vatt o flyttat till hus...
Känns inte som jag har mkt intressant o skriva....kanske ska sluta med det hela...blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0