Modell...javisst...eller? höh

Då var man en modell för en dag....O vad min karriär gick över snabbt hehe... Lyckades hitta några vettiga bilder som jag köpte..  Var väl inte direkt som jag hade förväntat mig o så men...nu har man gjort det iallafall..
Det som var mest drygt var att vänta på ens tur. Hade en duktig tjej som sminkade mig...Bea sa idag att hon vunnit pris om att va bst i Sverige,..Sedär... Ska försöka få mina ögon så sen, för det va rätt snyggt med sotade ögon. var mest ovant o se sig själv så sminkad, speciellt med foundation (gegga som jag kallar det), puder o rouge. Tack Linda o Madde för sällskapet.
Idag så var jag en sväng hos Bea o tjötade lite... Vi bokade även biljetter till Idolfinalen..SKa bli skoj! Kör upp på fredag o eventuellt stanna ända till söndag. Har blivit mkt evanemang nu på senaste kvartalet...Återstår fortfarande Ladies night o Lady Gaga,....ska bli så jedrans skoj allting.
Möte idag igen på VV...tror jag har gått upp denna veckan, har fallit in i mitt gamla mönster lite...Varit en skitvecka på jobbet så har mått lite halvkasst...Men men, ny vecka nya tag...eller vad säger man..
Måste verkligen städa här med....får se om jag orkar efter mötet...Måste ju laga mat med *ööö*



Kommentarer
Postat av: Linda

Du blev jättebra på dina bilder, såå fina :)

2010-09-27 @ 16:50:52
URL: http://mizlinda.blogg.se/
Postat av: sabina

tack det blev du med:)

2010-10-01 @ 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0