Måndagen var det ja..

..var lite körigt på jobbet..men fick en bra dag efter...var hemma en stund från jobbet för att målarn skulle komma...Styrelsen sa nu att de står för tapetseringen..så det e skönt..
Har vatt på Viktväktarna med nu...1,9kg gick jagner..o fick min första stjärna..wihooo! Ser en annan siffra först än vad jag brukar..så nu är jag peppad:) träna träna träna...



När jag kom hem efter jobbet så lagade jag mat...gott va det...stekte kött o äggnudlar...sat paprika, lök o färska champinjoner..lite soja o kryddor med. tog bild men denna dumma datorn tar inte emot kameran..så får se om jag kan lägga in den på jobbet...
Nu blir det o städa i köket o slappa resten

kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0