Helgen över...

Följ min blogg med bloglovin

Nu var helgen över igen. Varför går alla lediga dagar förbi snabbt?
I fredags så var jag i Hovby o åt kräftor o räkor...Mumsigt var det..
I lördags så slappade jag på dagen, sommade även 1 timme. På kvällen bar det av mot Bea&Björns...För en taco/spel kväll...o var både gott o trevligt:)
Idag vart jag på loppis i Huaröd..köpte lite böcker o en gunghäst hehe..På vägen hem svängde vi inom Everöd o la ett besök hos Roger o Anneli, blev en kupp kaffe... Tessan o Pasi var också där..




I veckan så skall jag hämta min bil som har fått sig en underredsbehandling på Svensk Bilvård...Denna veckan ska målaren komma med och bedömma väggen... E så trött på detta nu..snåla gubbar.. O till helgen är det fest hos Jessica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0