Denna veckan...

..vad har hänt då...hm.. Jobbat i stort sett. I torsdags var det en rätt jobbig dag på jobbet...när man minst ville det hehe.. Shit mitt minne är inte bra alltså...Kommer inte ihåg vad jag gjorde alls den dagen....skrämmande..
I fredags i vart fall så åkte jag till Bea en sväng o tog en promenad med Loke...åkte sedan dit på kvällen igen för att se på Idol...Blev även en sväng Alfapet där även Björn var med...O Grattis Bea till vinsten (tur) ;)
Igår (lördag) så tränade jag 1,5 timme...sen fixade jag vid mig o drog sedan till Hovby...o var där tills 17.45. Tobias, Sandra o Madde åkte med mig då vi alla skulle till Jessica. Även Bea o Linda kom till mig sen så vi kunde gå dit ihop. Startade kvällen med en liten turkisk shot....Den tog direkt haha...Det är inte så ofta man dricker precis o äter man mindre...ja..



Det var trevligt hos Jessica iallafall o framåt hemdags var jag rätt onykter..drack ändå inte så möe..enligt mig. var andra som också verkade rätt larmade...o stackars lilla Sandra mådde illa..Undrar hur hon mår när hon går i Ullared idag. Hehe.. Tyckte jag kunde fått följt med istället *fnys*
Idag har jag kurerat mig o somnat om hehe...sen stadig frukost bestående av havregrynsgröt...o nu så har jag tränat 1,20h...kändes rätt bra även om det e trist som ***. Måste ju gå ner imorrn annars blir jag galen..Mätte mig igår iallafall efter hållt på med Viktväktarna en månad...sammanlagt på alla ställen vi mätt har jag förlorat 11 cm...är nog helt okej tror jag.
Veckan som kommer så blir det mkt jobb..tvätt..sälja min bokhylla..sen imorrn kommer målaren o ska bedömma väggen, så jag ska åka hem från jobbet...litar inte på dem riktigt....Såg ett hus jag ville ha ..*suck* synd man ska drömma så mkt.



Kommentarer
Postat av: Linda

Kände med av att shoten tog direkt, hehe ;)

2010-09-19 @ 21:09:34
URL: http://mizlinda.blogg.se/
Postat av: Sabbe

tur man inte va ensam hehe..

2010-09-20 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0